ניהול ופיקוח פרויקטים הנדסיים בבנייה מתקדמת

חברתנו עוסקת בניהול ופיקוח פרויקטים הנדסיים במבנים מפלדה דקת דופן, תוספות בנייה על גגות, בניית בתים פרטיים בבנייה מתקדמת, הרחבות בנייה למיניהן.


מחפשים מומחים לניהול פרויקטים של תוספות או הרחבות בנייה? הגעתם למקום הנכון! חברתנו מציעה שירותי ניהול ופיקוח למגוון רחב של פרויקטים, תוך התמקדות בבנייה מתקדמת בשלד פלדה דקת דופן.


חוסכים לכם המון זמן בבניה איכותית.


ניהול ופיקוח בבניה מתקדמת
חיפוי שלד של פלדה דקת דופן של מייטק, בלוחות בטרום של איטונג.

פיקוח בנייה – התמחות בשיטות בניית מתקדמות \ פלדה דקת דופן

אם אתם מתכננים לבנות או לבצע הרחבת בנייה עם פלדה דקת דופן, ויש לכם קבלן מועדף, תעזרו בנו, קחו שירותי ליווי ופיקוח על הבניה!

שיטת הבנייה דורשת שימוש בחומרי בניין השונים מבנייה קונבנציונלית. בחירת החומרים וביצוע מדויק בשטח על פי הוראות יצרן הם שלבים מאוד קריטיים, כך שמפקח \ בונה מנוסה בתחום, זה בגדר חובה.

בשנים האחרונות עסקנו רבות בבניה מתקדמת, אנחנו עובדים עם היזם הפרטי, מול קבלנים, אדריכלים ומהנדסים , מייעצים על מערכת קירות וחוץ, מחיצות פנים ועוד…

מה אתם מקבלים מאיתנו?

שירותי בסיס

למה פיקוח דרכנו הרי אנחנו קבלן מבצע?

א – כחלק מהשירות שלנו, אנחנו מצעים לבצע גם רק עבודות ספציפיות בכל בנייה, לא תמיד אנחנו מבצעים עבודות כקבלן מפתח, לדוגמא: ליווי הזמנת השלד והרכבתו, השמה מקצועית של מערכת קירות חוץ כולל בידוד, מחיצות פנים ותקרות. את עבודות הגמר אתם יכולים לעשות לבד או עם בעל מקצוע מקומי, תחת ליווי ופיקוח שלנו. תחסכו לא מעט כסף!

ב – אנחנו עובדים עם צוותים שלנו כלומר עובדי חברה מיומנים בתחום, לא תמיד אנחנו פנויים לכל עבודה, אם זה מפאת לוחות זמנים או איזור שאנחנו לא נותנים שירות כקבלן ראשי של בנייה מתקדמת,אלא שירות מקצועי בלבד, שלרוב כולל, הזמנת השלד והרכבתו.

התעסקות עם בנייה ללא הבנת הפרטים הקטנים היא לא קלה ותדרוש מכם המון זמן ואנרגיה. אין ספק שעדיף בעל מקצוע שיהיה לצדכם. זה פשוט נכון יותר. למרות עלות מתן השירות, אתם תחסכו זמן, כסף, והרבה כאב ראש מיותר.

חושבים על בנייה קלה או בנייה מתקדמת?
צרו קשר עם כל שאלה נשמח לעמוד לשירותכם בכל שלב שאתם נמצאים בו.

סגירת מעטפת הבית, הנחת חסם אדים, השמה מדויקת של לוחות אקווה פאנל. הנחת לוחות רצפה בקומה ביניים או בגגות לפני יציקת בטקל, הרכבת מערכות אינסטלציה​

מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני ללא התחייבות?

שירות ליזמים פרטיים, קבלנים וחברות.
טרס איתכם לאורך כל הדרך, מהשיחה הראשונה ועד למסירה מושלמת.

אתם יכולים לבנות על זה!

זקוקים לעזרה
שליחה באמצעות ווטסאפ
דילוג לתוכן