טרס בנייה מתקדמת מציעה שירותי בנייה בשיטות שלד פלדה דקת דופן

שירות כקבלן מפתח – במידה ואתם בשלב מתקדם של תכנון והוצאת היתר בנייה, וחושבים לבנות בשיטת פלדה דקת דופן, אנחנו פה בשבילכם. שירות מלא, ליווי ראשוני, בנייה ועד מסירת הפרויקט.

השירות כולל, אנחנו מאמינים קודם לכל להגיע להבנות מלאות אתכם ועם בעלי המקצוע שלכם ועד לפריט האחרון. ואז לבנות באיכות ללא פשרות ועד מסירה מושלמת, לא פחות! 

תעשיה, מסחר או פרטי: פתרונות הנדסיים יצירתיים לכל מבנה!

שלד מפלדה דקת דופן

שירות כקבלן משנה- צוותי עבודה מיקצועיים

אם אפשר לחסוך אז למה לא?

שירות כקבלן משנה בהחלט אפשרי איתנו, שיטת הבנייה מאפשרת לכם לחסוך כסף תוך שימוש בבעלי מקצוע מקומיים או כאלה שאתה מכירים ורוצים שיעבדו אצלכם. לרב בשירות כזה לא כקבלן מפתח, אנחנו נבצע את החלק העיקרי בבניה. אחל מליווי התכנון, הזמנת השלד, הרכבת שלד והשמת מערכות בקירות.

תוספת בנייה על גגות

שיטת בנייה בשלד פלדה דקת דופן, בהחלט מאפשרת הוספת קומה או חדר על גג, זאת שיטת בנייה קלה אבל מתקדמת ואיכותי מאוד. לרב ניתן לבנות על גג ללא חיזוק משמעותי לבית או לבניין הקיים, תוספות בנייה על גגות זאת ההתמחות שלנו. 

תוספת בנייה על גגות ​
מערכת קירות חוץ
מערכות קיר חוץ

מערכת קירות חוץ

היום יש מגווון רחב של מערכות קיר חיצונייות, אפשר לסגור את הבית חיצונית מלוחות ייעודים לכך.

אחל מלוחות מבוססי גבס, ממשיך עם לוחות על בסיס בטון ועד לסגירה עם בלוקים ייעודים קלים קלי משקל, הכל מורכב על גבי שלד פלדה ומתוכנן מראש תוך כדי מידול הפרויקט שלכם. לכל המערכות בסיס האלו, ניתן להוסיף שכבה נוספת של חומר כזה או אחר למען שיפור משמעותי בנושא אקוסטיקה או עמידות תרמית. 

מערכות קיר פנים

מערכות של קירות הפנים הינם מגוונות ביותר ובעיקר נקבעים על צרכים ספציפיים במקביל לתקציב.

אחד הדברים היפים בשיטת הבנייה, זאת האפשרות לבחור במערכת קיר שונה לחדר או אזור כזה או אחר. יש לוחות ספציפיים לכל דרישה, החל מלוחות מתקדמים לחדרים רטובים הלאה לפתרונות אקוסטיים לאקוסטיקה, לתליה, לחוזק בנגיפה ועוד..

מערכת קיר תלויה גם בהשמת בידוד בתוך המחיצה, גם בנושא הזה, ישנם אפשרויות שונות. 

צמר סלעים בקירות

אנחנו מחזיקים צוותי בנייה מיומנים לשיטת הבנייה הספציפית הזאת.

נותנים שירות: לתעשיה, מסחר או פרטי: יצירתיות לכל מבנה, פתרונות הנדסיים, תרמיים ואקוסטים.

לא בונים לפני שמתייעצים איתנו!

זקוקים לעזרה
שליחה באמצעות ווטסאפ
דילוג לתוכן