חושבים על הוספת גלריה?

הגעתם לחברה הנכונה. אנחנו נותנים שירות מלא ולכל גודל של גלריה, אם זה בבית פרטי, דירה שיש לה גובה מספיק, בחנות, במחסן או במבנה תעשיה. גלריה קטנה או גדולה, אנחנו מבצעים הכל.

אנחנו מציעים את כל הדרוש: שירותי מדידה ותכנון, בנייה מפלדה מתועשת או מפלדה דקת דופן – תוך שימוש בלוחות רצפה מתקדמים ללא יציקות. ( אנחנו לא מטפלים בהוצאת היתר בנייה לגלריות ) 

מעבר לתכנון ולבנייה, ניתן להוסיף שירותי עבודות גמר כגון, הקמת קירות, ביצוע עבודות איטום וריצוף, השמת בידוד ,הנמכת תקרות למען שיפור אקוסטי וכמובן תכנון וייצור של מדרגות ומעקות.

הצעות המחיר שלנו מפורטות לפי שלבי הביצוע, כך שבקלות ניתן ללמוד את העלויות השונות ולהחליט באופן מושכל.

שימוש בטכנולוגיית בנייה מתקדמת בשלד פלדה דקת דופן, מאפשר להגיע לביצועים שונים ואיכותיים יותר מבעבר. ניתן לשלב את ייצור פלדה דקת דופן עם קורות פלדה ליצירת מפתחים גדולים יותר ללא צורך בעמודים, לקבל אפשרויות להעברת תשתיות בתוך החתך, וכך לחסוך לא מעט טונו של ברזל.

בין אם זה לבית פרטי, לבתי עסק או למפעלים אנחנו מנגישים ייעוץ בבחירת חתך רצפה, תוך שימוש בטכנולוגיית בנייה מתקדמת בשלד פלדה דקת דופן המאפשר לחסוך זמן ועלות - לרב העבודה מתבצעת ללא ריתוכים בשטח, ועומדת בצרכי עומסים רלוונטיים.
ניתן לשלב את העבודה עם פלדה מתועשת. מחיצות אופקיות (רצפה) העומדות בתקני אש, תכנון חתך כולל חומרי בידוד למען אקוסטיקה מירבית. שימוש בלוחות רצפה מתקדמים ללא צורך יציקה כולל השמת מערכת איטום.

צוות השמת לוחות רצפה 18 מ"מ על גבי קונסטרוקציה קיימת, שירות למסגריות, ביצענו עשרות פרויקטים כאלה בכל קנה מידה. 

מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני ללא התחייבות?

שירות ליזמים פרטיים, קבלנים וחברות.
טרס איתכם לאורך כל הדרך, מהשיחה הראשונה ועד למסירה מושלמת.

אתם יכולים לבנות על זה!

זקוקים לעזרה
שליחה באמצעות ווטסאפ
דילוג לתוכן